Μ. Αναγνωστάκης

Δρόμοι παλιοί που αγάπησα και μίσησα ατέλειωτα
κάτω απ’ τους ίσκιους των σπιτιών να περπατώ
νύχτες των γυρισμών αναπότρεπτες κι η πόλη νεκρή

Την ασήμαντη παρουσία μου βρίσκω σε κάθε γωνιά
κάμε να σ’ ανταμώσω κάποτε φάσμα χαμένο του πόθου μου κι εγώ

Ξεχασμένος κι ατίθασος να περπατώ
κρατώντας μια σπίθα τρεμόσβηστη στις υγρές μου παλάμες

Και προχωρούσα μέσα στη νύχτα χωρίς να γνωρίζω κανένα
κι ούτε κανένας κι ούτε κανένας με γνώριζε με γνώριζε

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Ο λόρδος ΒΕΝ και ο παπούλης μου

Τον ξέρετε; χαχαχα ο Βαγγέλης καλέ ...
Γιατί λέτε συμμετέχει στην κυβέρνηση; εγώ λέω για δυο λόγους:
Φοβάται την απομόνωση: τον φαντάζεστε σπίτι του μοναχούλη;
θα τρώει θα τρώει και θα γίνει οσάν τον ιπποπόταμο
 (!θηλαστικό της ζούγκλας κλπ κλπ ξέρετε αμφίβιο ...).
όμως υπάρχει και ο άλλος λόγος... ο άλλος φόβος...
όντας Μέσα  (συνκυβερνών!!!) σου λέει: ίσως καταφέρω και γλιτώσω, αν αρχίσουν
διωγμοί κατατρεγμοί κλπ κλπ και όντος!!! την πρώτη την γλύτωσε...
έδωσε χέρι βοηθείας Ο...  καϋμένε Γαϊδαρομοδίστρα (έτσι και σταθεί στα πόδια του μια χαψιά θα σε κάνει) ...
αλλά τι λέω οι Λύκοι (πάντα) αγκαλιά με τα Σκυλιά....

τον παπούλη μου  τον κυρ Φώτη ρε γαμώτο,  που να τον κατατάξω;...
τι θέλει μαζί τους; ΑΚΟΥ:

"Η ελληνική κοινωνία δεν αντέχει κανένα πρόσθετο επιβαρυντικό μέτρο."
.......

σε ποιόν το λες αυτό ρε παπούλη εεεε? Κυβερνάς; συνΚυβερνάς; εεε;
μήπως σε έχουν στριμώξει παπούλη; ααααα παπούλη μήπως σε εκβιάζουν; χμμ..
μήπως σούταξαν παπούλη; ξέρεις αυτό λένε οι κακές (λέω φαρμακερές εγώ!!!) γλώσσες...
Να τους ρίξω πιπέρι;;;...;;; η να φτύσω στο Αριστερό σου μάγουλο;


2 σχόλια: