Μ. Αναγνωστάκης

Δρόμοι παλιοί που αγάπησα και μίσησα ατέλειωτα
κάτω απ’ τους ίσκιους των σπιτιών να περπατώ
νύχτες των γυρισμών αναπότρεπτες κι η πόλη νεκρή

Την ασήμαντη παρουσία μου βρίσκω σε κάθε γωνιά
κάμε να σ’ ανταμώσω κάποτε φάσμα χαμένο του πόθου μου κι εγώ

Ξεχασμένος κι ατίθασος να περπατώ
κρατώντας μια σπίθα τρεμόσβηστη στις υγρές μου παλάμες

Και προχωρούσα μέσα στη νύχτα χωρίς να γνωρίζω κανένα
κι ούτε κανένας κι ούτε κανένας με γνώριζε με γνώριζε

Παρασκευή 23 Αυγούστου 2019

Αλλο ένα καλοκαίρι τελειώνει

Περιμένουμε λίγο ακόμα να ωριμάσουν καλά-καλά η μοσχατέλα και η μαυροδάφνη (το διαθλασίμετρο εξυπηρετεί τελικά φετινό απόκτημα) τώρα είναι μεταξύ 10 και 14 βαθμοί BAUME.(εκείνα τα άσπρα είναι χάλια καλό είναι να τα μπολιάσω λέω μοσχάτο Αμβούργου: αρκετά δυνατό σταφύλι και ωριμάζει κάπου ταυτόχρονα με τη μαυροδάφνη).

Bennis Perennis: Ανάρτηση στην airbnb τέλη Ιούνη καλά πήγε ... για πρώτη χρονιά.

Από 1 Σεπτέμβρη και τυπικά είμαι συνταξιούχος. σκέφτομαι πόσα έχω να κάνω...

Να είμαστε απλώς καλά.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου